هیآت مکتب الرضا(ع)شهرستان گرگان

هیآت مکتب الرضا(ع)شهرستان گرگان
هیئت فرهنگی مذهبی مکتب الرضا(ع)شهرستان گرگان
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مکتب الرضا و آدرس maktaboreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یادگیری ها متحوّل شده، به دلیل جذّابیّتی که در کالاهای رسانه ای وجود دارد، بیشتر گرایش ها در علم آموزی به سمت استفاده از این نوع ابزار (به جای کتاب و مدرسه) رفته است.
جدای از تلویزیون، ابزارهای دیگری مثل ماهواره ها، تلفن های همراه، اینترنت، کارتون ها، بازی های رایانه ای، حتّی محافل دوستانه و... عواملی هستند که همه جامعه، از جمله کوچکترها در معرض آسیب های اون هستند.
به عبارت دیگر این روزها، مومن بودن به تنهایی کافی نیست، باید به فکر حفظ ایمان بود. کافی است که به دعوت یک دوست پاسخ مثبت بدهی. همین یک مجلس، همین یک میهمانی مسیر زندگی را عوض خواهد کرد. همان مجالس گناهی که امام صادق علیه السلام در مورد آن می فرماید: «برای مؤمن شایسته نیست كه در مجلسی بنشیند كه در آن معصیت خداوند انجام می شود و او توانایی تغییر آن را ندارد..»
(1)؛ یعنی جایی نرو که گناه انجام می شود و تو توان نهی از اون رو نداری.البتّه سختی حفظ ایمان در همه زمانها وجود داشته، ولی از دید روایات، این مساله از نکات بارز آخرالزمان هست؛ پیامبر اکرم می فرماید: «زمانی بر مردم می آید که ماندن بر دین حق مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است». (2) (این روایت از امام صادق علیه السلام هم روایت شده)

به نظر می رسد دلیل این مساله را می توان در همان پیچیده شدن روابط و مناسبات اجتماعی و همچنین خارج شدن امر تربیت از انحصار خانواده ها دانست.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


یا علی مدد

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:26---16 آبان 1391
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:یا امام رضا (ع), ] [ 8:58 ] [ سید محسن ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به پایگاه اطلاع رسانی هیئت مکتب الرضا(ع) شهرستان گرگان خوش آمدید. مراسم هفتگی هیئت مکتب الرضا (ع) شب های جمعه دعای کمیل - صبح های جمعه دعای ندبه{ویژه برادران و خواهران} نشانی گرگان -انتهای بلوار حسام -رضوی سوم حسینیه مکتب الرضا(ع) شماره هیئت 01712235116
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 18356
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1